Dažnai užduodami klausimai

 

Kokius dokumentus reikia turėti su savimi, norint pasijungti paslaugą?

Su savimi būtina turėti:

-          pasą arba asmens tapatybės kortelę (vairuotojo pažymėjimas netinka) – kiti dokumentai gali būti tik kaip pagalbinė tapatybės įrodymo priemonė;

-          užsieniečiams – leidimas nuolat arba laikinai gyventi Lietuvoje;

-          bet kokio banko mokėjimo kortelę su lustu (mikroschema) – magnetinė banko kortelė gali būti panaudota tik kaip pagalbinė tapatybės įrodymo priemonė;

-          Omnitel nuolatinio abonento SIM kortelė (šiuo metu ne nuolatiniams abonentams paslauga neteikiama).

    

 

     Ar galima pasijungti paslaugą, jei naudojuosi ne savo mobiliuoju telefonu?

Taip, paslauga gali būti pajungta bet kuriam teisėtam SIM kortelės turėtojui, SIM kortelės savininko įgaliojimas nėra būtinas.

 

 

     Ką daryti, jei mano turimame telefone paslauga nesuveikia?

Tam, kad paslauga veiktų, reikia, kad telefonas palaikytų „SIM toolkit“ (STK) technologiją. Šiuo metu visi mobilieji telefonai, patenkantys į Lietuvos rinką, palaiko STK. Senesni telefonų modeliai (pagaminti iki 2000 metų) gali nepalaikyti STK. Jei telefonas yra pagamintas prieš 2-3 metus ir elektroninis parašas su šiuo telefonu neveikia, Omnitel abonentams reikėtų paskambinti į klientų aptarnavimo centrą numeriu 1533, kur bus išsiaiškinta neveikimo priežastis. Jei būtų nustatyta telefono problema, greičiausiai bus rekomenduota apsilankyti telefonų taisymo vietose ir pasikeisti telefono programinę įrangą. Žinomos telefonų problemos skelbiamos internete.

 

     Kaip pasikeisti sPIN kodą?

Norint pasikeisti sPIN, reikia numeriu 1333 nusiųsti SMS su raktiniu žodžiu SPIN.

Mobiliajame telefone po keleto sekundžių atsiras dialogas, prašantis iš pradžių suvesti senąjį sPIN, o vėliau du kartus įvesti naują sPIN.

Rekomenduojama pasirinkti bent 5 skaitmenų sPIN, nenaudoti paprastų skaičių kombinacijų tokių kaip 1111, 12345 ar 54321.

Dėmesio: prisiminkite savo sPIN – jį praradus nebegalėsite pasinaudoti elektroninio parašo paslaugomis, o neteisingai suvedus sPIN penkis kartus, pasirašymo funkcija SIM kortelėje yra negrįžtamai užblokuojama (norint toliau naudotis elektroninio parašo paslaugomis, reikės pasikeisti SIM kortelę).

 

     Ką daryti, jei turiu įtarimą, jog kažkas sužinojo mano sPIN kodą?

Nedelsiant pasikeiskite sPIN. sPIN kodo slaptumas yra Jūsų atsakomybėje, todėl privalote nedelsiant pasikeisti sPIN, jei turite įtarimų, jog jį kažkas galėjo sužinoti. Jei įtariate, kad kažkas galėjo pasinaudoti Jūsų elektroniniu parašu visa tokio neteisėto panaudojimo rizika tenka Jums, todėl norėdami šią riziką sumažinti, privalote apsilankyti Omnitel salone, nutraukti elektroninio parašo paslaugos sutartį paaiškinant priežastį ir pasijungti paslaugą iš naujo - gauti naują SIM kortelę.

 

     Kaip elgtis praradus telefoną ir/ar SIM kortelę?

Jei SIM kortelę ir/arba mobilųjį telefoną pametėte – nedelsdami praneškite apie tai savo mobiliajam operatoriui – SIM kortelė bus blokuota, todėl ja niekas negalės pasinaudoti (tame tarep ir elektroninio parašo paslaugomis). Jei vėliau SIM kortelę surasite, atblokavus ją, elektroninis parašas veiks kaip įprasta. Jei kortelės nerasite, būtina apsilankyti Omnitel salone ir nutraukti elektroninio parašo paslaugų sutartį, norėdami toliau naudotis elektroninio parašo paslaugomis, reikės sudaryti naują sutartį ir gauti naują SIM kortelę su elektroninio parašo funkcija.

Jei tikrasis SIM kortelės savininkas norėtų iš Jūsų pasiimti SIM kortelę (dažna situacija, kai keičiate darbovietę), privalote užblokuoti sPIN, pranešti apie tai Omnitel ir tik po to SIM kortelę perduoti tikrajam jos savininkui.

 

     Kaip atsisakyti paslaugos?

Paslaugos atsisakyti šiuo metu galima tik Omnitel salonuose, asmeniškai pateikus asmens tapatybės dokumentą ir raštišką prašymą paslaugą išjungti.