Dažnai užduodami klausimai
Kokius dokumentus
reikia turėti su savimi, norint pasijungti paslaugą?
Su savimi
būtina turėti:
-
pasą
arba asmens tapatybės kortelę (vairuotojo pažymėjimas netinka) kiti dokumentai
gali būti tik kaip pagalbinė tapatybės įrodymo priemonė;
-
užsieniečiams
leidimas nuolat arba laikinai gyventi Lietuvoje;
-
bet
kokio banko mokėjimo kortelę su lustu (mikroschema) magnetinė banko kortelė gali
būti panaudota tik kaip pagalbinė tapatybės įrodymo priemonė;
-
Omnitel
nuolatinio abonento SIM kortelė (šiuo metu ne nuolatiniams abonentams paslauga
neteikiama).
Ar galima pasijungti paslaugą, jei naudojuosi ne savo mobiliuoju
telefonu?
Taip,
paslauga gali būti pajungta bet kuriam teisėtam SIM kortelės turėtojui, SIM
kortelės savininko įgaliojimas nėra būtinas.
Ką daryti, jei mano turimame telefone paslauga nesuveikia?
Tam, kad
paslauga veiktų, reikia, kad telefonas palaikytų SIM toolkit (STK) technologiją.
Šiuo metu visi mobilieji telefonai, patenkantys į Lietuvos rinką, palaiko STK. Senesni
telefonų modeliai (pagaminti iki 2000 metų) gali nepalaikyti STK. Jei telefonas
yra pagamintas prieš 2-3 metus ir elektroninis parašas su šiuo telefonu
neveikia, Omnitel abonentams reikėtų paskambinti į klientų aptarnavimo centrą
numeriu 1533, kur bus išsiaiškinta neveikimo priežastis. Jei būtų nustatyta
telefono problema, greičiausiai bus rekomenduota apsilankyti telefonų taisymo
vietose ir pasikeisti telefono programinę įrangą. Žinomos telefonų problemos
skelbiamos internete.
Kaip pasikeisti sPIN kodą?
Norint
pasikeisti sPIN, reikia numeriu 1333 nusiųsti SMS su raktiniu žodžiu SPIN.
Mobiliajame
telefone po keleto sekundžių atsiras dialogas, prašantis iš pradžių suvesti
senąjį sPIN, o vėliau du kartus įvesti naują sPIN.
Rekomenduojama
pasirinkti bent 5 skaitmenų sPIN, nenaudoti paprastų skaičių kombinacijų tokių
kaip 1111, 12345 ar 54321.
Dėmesio:
prisiminkite savo sPIN jį praradus nebegalėsite pasinaudoti elektroninio
parašo paslaugomis, o neteisingai suvedus sPIN penkis kartus, pasirašymo
funkcija SIM kortelėje yra negrįžtamai užblokuojama (norint toliau naudotis
elektroninio parašo paslaugomis, reikės pasikeisti SIM kortelę).
Ką daryti, jei turiu įtarimą, jog kažkas sužinojo mano sPIN kodą?
Nedelsiant
pasikeiskite sPIN. sPIN kodo slaptumas yra Jūsų atsakomybėje, todėl privalote
nedelsiant pasikeisti sPIN, jei turite įtarimų, jog jį kažkas galėjo sužinoti. Jei
įtariate, kad kažkas galėjo pasinaudoti Jūsų elektroniniu parašu visa tokio
neteisėto panaudojimo rizika tenka Jums, todėl norėdami šią riziką sumažinti, privalote
apsilankyti Omnitel salone, nutraukti elektroninio parašo paslaugos sutartį
paaiškinant priežastį ir pasijungti paslaugą iš naujo - gauti naują SIM kortelę.
Kaip elgtis praradus telefoną ir/ar SIM kortelę?
Jei SIM
kortelę ir/arba mobilųjį telefoną pametėte nedelsdami praneškite apie tai
savo mobiliajam operatoriui SIM kortelė bus blokuota, todėl ja niekas negalės
pasinaudoti (tame tarep ir elektroninio parašo paslaugomis). Jei vėliau SIM
kortelę surasite, atblokavus ją, elektroninis parašas veiks kaip įprasta. Jei
kortelės nerasite, būtina apsilankyti Omnitel salone ir nutraukti elektroninio
parašo paslaugų sutartį, norėdami toliau naudotis elektroninio parašo
paslaugomis, reikės sudaryti naują sutartį ir gauti naują SIM kortelę su
elektroninio parašo funkcija.
Jei tikrasis
SIM kortelės savininkas norėtų iš Jūsų pasiimti SIM kortelę (dažna situacija,
kai keičiate darbovietę), privalote užblokuoti sPIN, pranešti apie tai Omnitel
ir tik po to SIM kortelę perduoti tikrajam jos savininkui.
Kaip atsisakyti paslaugos?
Paslaugos
atsisakyti šiuo metu galima tik Omnitel salonuose, asmeniškai pateikus asmens
tapatybės dokumentą ir raštišką prašymą paslaugą išjungti.